Ta strona wykorzystuje pliki cookies do prawidłowego działania strony, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch na stronie . Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności.
Z tym e-bookiem łatwiej przyciągniesz lojalnego klienta na swoje treningi i zdobędziesz jego zaufanie. Wówczas zaoszczędzisz mnóstwo czasu, pieniędzy i nerwów, bo zamiast szukać wciąż nowych klientów, zadbasz o tych, którzy już są przy Tobie. Możesz mieć klientów, którzy będą ćwiczyć z Tobą przez wiele miesięcy i lat, a do tego będą polecać cię innym. Będą Cię wspierać, a w razie potrzeby wejdą z Tobą w treningowy świat online.
Aby twój klient ci zaufał i podarował swoją lojalność, to dyplom instruktora nie wystarczy. Kluczem jest to, czego nie da się pokazać na papierze. Chodzi o relacje i komunikację z drugim człowiekiem. Widzę, że to ma ogromną moc, sprawia, że klienci ufają instruktorom i są lojalni przez lata.
Dbam o to od niemal 20 lat, sprawdzam i obserwuję cudowne efekty. Mam klientów, którzy ćwiczą ze mną nawet od 9 lat. Są zaangażowani i lojalni. Ćwiczą ze mną, nawet gdy w innym miejscu jest ładniej, taniej. Wracają po przerwach, sami pytają o zajęcia.
Teraz Tobie chcę pomóc. Podpowiem, jak zdobyć zaufanie klientów i cieszyć się ich lojalnością.
Nie znajdziesz w tym e-booku tanich sztuczek na przechytrzenie klienta.
Stawiam na profesjonalizm, relacje i twoją pracę.
Gdy przeczytasz tego e-booka, wykonasz ćwiczenia w nim zawarte i wdrożysz w życie wszystkie podpowiedzi, to wtedy Ty będziesz dziękować za zaufanie i lojalność swoim klientom.
100 stron w formacie PDF i 13 rozdziałów pełnych wiedzy, inspiracji, rozwiązań.
9 ćwiczeń, dzięki którym pójdziesz do przodu, utrwalisz to, co ważne, zaczniesz działać.
Aż 42 hasła dla podsumowania, do których warto wracać oraz źródło inspiracji w pigułce.
5 historii z treningowych sal, które wydarzyły się naprawdę. Dzięki nim dowiesz się, co działa w praktyce.
17 konkretnych przykładów, które jeszcze lepiej pokażą ci jak teorię przekuć w praktykę w pracy ze swoimi klientami.
Zdjęcia, wykresy, infografika. Tak łatwiej przyswoisz wiedzę, a lektura tego e-booka będzie nie tylko efektywna, ale i przyjemna.
Od wielu lat obserwuję i doświadczam wielkiej mocy zaufania. Mam klientów, którzy ćwiczą ze mną od wielu lat, są lojalni i polecają mnie innym. Ćwiczą ze mną, pomimo że gdzieś indziej jest bliżej, taniej, ładniej. Wracają po przerwach, po wizytach u innych. Gdy nie mogą być na sali, sami pytają o treningi online. To wszystko dzięki mocy komunikacji , która buduje zaufanie i sprawia, że klient jest lojalny.
Jak to zrobić? W tym e-booku pomogę, podpowiem, wytłumaczę.
Zainwestuj w swój rozwój i zamów e-booka, który jest sporą dawką wiedzy, inspiracji, refleksji i motywacji.
E-booka otrzymujesz od razu po zakupie w formie pliku do pobrania.
E-book "Twój lojalny klient"
CENA: 79 zł