Przyciągnij lojalnych klientów na swoje treningi.

E-book dla instruktorów fitness, tańca i trenerów personalnych

Z tym e-bookiem łatwiej przyciągniesz lojalnego klienta na swoje treningi i zdobędziesz jego zaufanie. Wówczas zaoszczędzisz mnóstwo czasu, pieniędzy i nerwów, bo zamiast szukać wciąż nowych klientów, zadbasz o tych, którzy już są przy Tobie. Możesz mieć klientów, którzy będą ćwiczyć z Tobą przez wiele miesięcy i lat, a do tego będą polecać cię innym. Będą Cię wspierać, a w razie potrzeby wejdą z Tobą w treningowy świat online.

  • 100 stron w formacie PDF
  • 13 rozdziałów, 9 ćwiczeń 
  • Wskazówki, przykłady, historie z klubu wzięte


Aby twój klient ci zaufał i podarował swoją lojalność, to dyplom instruktora nie wystarczy. Kluczem jest to, czego nie da się pokazać na papierze. Chodzi o relacje i komunikację z drugim człowiekiem. Widzę, że to ma ogromną moc, sprawia, że klienci ufają instruktorom i są lojalni przez lata.

Dbam o to od niemal 20 lat, sprawdzam i obserwuję cudowne efekty. Mam klientów, którzy ćwiczą ze mną nawet od 9 lat. Są zaangażowani i lojalni. Ćwiczą ze mną, nawet gdy w innym miejscu jest ładniej, taniej. Wracają po przerwach, sami pytają o zajęcia. 

Teraz Tobie chcę pomóc. Podpowiem, jak zdobyć zaufanie klientów i cieszyć się ich lojalnością.

Nie znajdziesz w tym e-booku tanich sztuczek na przechytrzenie klienta.
Stawiam na profesjonalizm, relacje i twoją pracę.

Gdy przeczytasz tego e-booka, wykonasz ćwiczenia w nim zawarte i wdrożysz w życie wszystkie podpowiedzi, to wtedy Ty będziesz dziękować za zaufanie i lojalność swoim klientom.

Co znajdziesz w tym e-booku?

Wiedza + inspiracja

100 stron w formacie PDF i 13 rozdziałów pełnych wiedzy, inspiracji,  rozwiązań.

Ćwiczenia

9 ćwiczeń, dzięki którym pójdziesz do przodu, utrwalisz to, co ważne, zaczniesz działać. 

Katalog haseł

42 hasła dla podsumowania, do których warto wracać oraz źródło inspiracji w pigułce.

Historie z klubu wzięte

5 historii z treningowych sal, które wydarzyły się naprawdę. Dzięki nim dowiesz się, co działa w praktyce. 

Przykłady

17 konkretnych przykładów, które jeszcze lepiej pokażą ci jak teorię przekuć w praktykę w pracy ze swoimi klientami. 

Oprawa graficzna

Zdjęcia, wykresy, infografika. Tak łatwiej przyswoisz wiedzę, a lektura tego e-booka będzie nie tylko efektywna, ale i przyjemna.


Co zyskasz dzięki temu e-bookowi?

  • Dowiesz się, jak zdobyć zaufanie klientów i cieszyć się ich lojalnością.
  • Dzięki przykładom z instruktorskiego świata, lepiej zrozumiesz siłę zaufania w swojej branży.
  • Dowiesz się, jak ja to zrobiłam. Poznasz konkretne historie i działania, które sprawiły, że klienci zostali ze mną na dłużej.
  • Będziesz bliżej klientów, którzy wesprą cię w trudniejszych chwilach, a w razie potrzeby wejdą z tobą w treningowy świat online.
  • Zgłębisz temat dyplomów instruktorskich i dowiesz się, co na ich temat myślą klienci klubów.
  • Przygotujesz się na trudne sytuacje m.in. spóźnienie, odmowę klientów, trudne pytania.  skrajne emocje klientów na treningu. 
  • Poznasz konkretne rozwiązania tych problemów i dowiesz się, jakie działania podjąć, by nie stracić zaufania.
  • Dowiesz się, jak krok po kroku sprawić, by twoi klienci czuli się przy tobie swobodnie i pewnie.
  • Podpowiem ci działania sprawiające, że klienci wracają, sami pytają o twoje zajęcia, a cena nie jest dla nich najważniejsza.
  • Poznasz działania, dzięki którym w trudnych sytuacjach minus zamienisz na plus.
  • Wykonując ćwiczenia, przeniesiesz przykłady z tego e-booka na swój instruktorski świat i zrobisz krok do przodu.
  • Dzięki 42 hasłom szybko przypomnisz sobie najważniejsze kwestie i utrwalisz to, co najważniejsze w budowaniu zaufania i dobrych relacji z klientami.
  • Otrzymasz solidną dawkę wiedzy, inspiracji i refleksji.


Emilia Lis

Dlaczego ja?

  • Od 2000 r. związana z branżą fitness oraz taneczną.
  • Instruktorka fitness, pilates, tancerka klasy "S".
  • Przez 7 lat prowadziła własne studio. Obecnie działa kameralnie w Warszawie. 
  • Prowadzę blog na temat komunikacji w branży fitness emilialis.pl
  • Pomagam instruktorom, trenerom i klubom w lepszej komunikacji z klientami.
  • Autorka artykułów dla portali i magazynów branżowych.
  • Autorka kursu online "Zacznij nagrywać swoje treningi".
  • Absolwentka studiów mgr: "Komunikacja w biznesie międzynarodowym" oraz studiów podyplomowych "Psychologia biznesu dla menedżerów".


Od wielu lat obserwuję i doświadczam wielkiej mocy zaufania. Mam klientów, którzy ćwiczą ze mną od wielu lat, są lojalni i polecają mnie innym. Ćwiczą ze mną, pomimo że gdzieś indziej jest bliżej, taniej, ładniej. Wracają po przerwach, po wizytach u innych.  Gdy nie mogą być na sali, sami pytają o treningi online. To wszystko dzięki mocy komunikacji , która buduje zaufanie i sprawia, że klient jest lojalny.

Jak to zrobić? W tym e-booku pomogę, podpowiem, wytłumaczę.

Co o e-booku mówią inni?

100

stron

13

rozdziałów

9

ćwiczeń

Ciesz się lojalnymi klientami, którzy polecają cię innym.

Zainwestuj w swój rozwój i zamów e-booka, który jest sporą dawką wiedzy, inspiracji, refleksji i motywacji.

  • 100 stron w formacie PDF
  • 13 rozdziałów
  • 9 ćwiczeń
  • Przypominajka i 42 hasła 

E-booka otrzymujesz od razu po zakupie w formie pliku do pobrania. 

    E-book "Twój lojalny klient"
 
  CENA:
 
 79 zł

    .