Postanawiasz ćwiczyć i...

 Problem pojawia się, gdy chcesz za mocno, za długo i wszystko od razu. 


Zacznij od krótkich ćwiczeń w różnych stylach.


Po mału, krok po kroku, z dużą dawką uśmiechu.

Połącz przyjemne z pożytecznym i działaj!



Sprawdź, co dla Ciebie przygotowałam i ćwicz z przyjemnością

    Co otrzymasz ?

    Mini treningi

    Otrzymujesz 5-10 minutowe zestawy ćwiczeń,  które możesz wykonywać osobno lub łączyć według swoich potrzeb. Możesz mieć aż 17 mini treningów, w zależności od pakietu, który wybierzesz.

    Różnorodność

    Róźne, ćwiczenia, style, otoczenie, muzyka. Wtedy jest ciekawie,  a treningi są przyjemnością. Pilates, ulga dla kręgosłupa, siła brzucha, dance mix - każdy trening to coś nowego. Łączysz przyjemne z pożytecznym.

    Dostęp na zawsze

    Treningi otrzymujesz na maila w formie plików do pobrania. Masz je wtedy na swoim komputerze na zawsze. Możesz ćwiczyć kiedy tylko chcesz, kiedy możesz. Dopasowujesz dzień i godzinę do siebie, do swojego rytmu dnia.

    Ćwiczysz kiedy chcesz i możesz


    Dostajesz gotowe video treningi. Masz je dla siebie na zawsze i ćwiczysz kiedy chcesz.


    Mniej znaczy więcej


    Nawet krótki trening jest lepszy niż żaden. Wystarczy kilka minut,  by poczuć się lepiej. 


    Przyjemne z pożytecznym

     Dam ci dużo uśmiechu i pozytywnej energii. Stawiam na różne ćwiczenia, otoczenie i muzykę. Wtedy będziesz ćwiczyć z przyjemnością, a nie z obowiązku. 



    Kogo zapraszam?

     Masz 25, a może 60 lat? Zaczynasz ćwiczyć, czy to już twój nawyk? Z tymi ćwiczeniami na pewno sobie poradzisz. Nie będę ci kazała robić 1000 brzuszków ani skakać w zawrotnym tempie. Będzie trochę łagodniej, choć energii i żywych brzmień też  zasmakujesz. 

    JAKIE TRENINGI CZEKAJĄ NA CIEBIE?

    1. NA DOBRY POCZĄTEK DNIA

    7. MOCNE PLECY

    13. PILATES DOBRY NA WSZYSTKO

    2. ULGA DLA KRĘGOSŁUPA

    8. LEKKO I SWOBODNIE

    14. OD A DO Z

    3. DANCE MIX

    9. OTWARTE BIODRA

    15. ZATRZYMAJ CO DOBRE

    4.SIŁA BRZUCHA

    10.TROSKI NA BOK

    16.  FIT ENERGIA

    5. DANCE & RELAX

    11.MOC ODDECHU

    17.ZDROWY KRĘGOSŁUP

    6. KRAINA ŁAGODNOŚCI

    12.RELAKS

    .

    Muz. użyta w video: Music: https://www.purple-planet.com

    Co zyskasz ?

    • Zadbasz o swoje zdrowie i sprawność.

    • Spróbujesz czegoś nowego, pomyślisz o sobie.
    • Wyrobisz w sobie zdrowy nawyk codziennego ruchu.
    • Dostaniesz dużą dawkę pozytywnych emocji.
    • Oderwiesz się choć na chwilę od codziennych trosk.
    • Poczujesz się lepiej i ja ci w tym pomogę. 

    Jakie treningi otrzymasz?

    1.Na dobry początek dnia - pobudź całe ciało do pracy i rozpocznij dzień z uśmiechem.

    2. Ulga dla kręgosłupa - pomóż swoim plecom i daj im odpocząć.

    3. Dance Mix - proste, taneczne elementy, spora dawka pozytywnej energii i ruchu.

    4. Siła brzucha - mocny, zdrowy brzuch i wcale nie chodzi o robienie "brzuszków".

    5. Dance & Relax - wdzięczne, miękkie taneczne ruchy, łagodna muzyka i relaks dla ciała i głowy.

    6. Kraina łagodności – lekko i swobodnie, w słonecznym ogrodzie, podążasz za moim ruchem.

    7. Mocne plecy - kilka ćwiczeń, dzięki którym wzmocnisz swoje plecy, zadbasz o swoją postawę.

    8. Lekko i swobodnie - płynne ruchy, poczujesz się lekko i swobodnie.

    9. Otwarte biodra - gdy dużo siedzisz, twoje biodra blokują się. Pomóż im.

    10. Troski na bok - wyrzucisz z siebie nerwy i smutki i od razu poczujesz się lepiej.

    11. Moc oddechu - świadomy oddech, który daje mnóstwo energii, a także relaksuje.


    12. Relaks – chwila odprężenia, wyciszenia, spokoju dla ciała i umysłu.

    13. Pilates dobry na wszystko - kilka  ćwiczeń z techniki Pilates, które dają wzmocnienie, elastyczność, rozciągnięcie.

    14. Od A do Z
    - Rozgrzej wszystkie stawy, a od razu poczujesz się lepiej. Zadbaj o swoje ciało od głowy po stopy. 

    15. Zatrzymaj to, co dobre
    . Masz dobry dzień? Zatrzymaj to w sobie na dłużej i poczuj moc.

    16. Fit energia
    - trochę żywsze rytmy, bardziej dynamiczne ruchy i fitnessowy klimat.

    17. Zdrowy kręgosłup
    – ćwiczenia, dzięki którym zadbasz o swoje plecy, o mocny kręgosłup, wolny od napięć.

    Kim jestem?

    Emilia Lis

    •  Instruktorka rekreacji ruchowej ze specjalnością Fitness oraz Pilates.
    • Przez 12 lat trenowałam taniec towarzyski, posiadam międzynarodową, mistrzowską klasę sportową „S” w tańcu towarzyskim.
    • Od ponad 18 lat prowadzę zajęcia, dając swoim klientom ruch, uśmiech, troskę.
    • Instruktorka techniki: Port De Bras, dyplomowana instruktorka Hip-Hopu.
    • Przez 7 lat prowadziłam w Szczecinie własne studio. Od 10 lat działam w stolicy, a obecnie koncentruję się na treningach w formie online.
    • Absolwentka wielu szkoleń z zakresu fitnessu i tańca.
    • Autorka bloga o fit -komunikacji .
    • Pomagam innym instruktorom w zakresie komunikacji z klientami.
    • Prywatnie szczęśliwa żona i mama, wielbicielka indyjskiej kuchni i nadmorskich klimatów.

    Podczas zajęć  chcę przekazać Ci  nie tylko swoją wiedzę, ale i zarazić Cię pozytywną energią i wzbudzić uśmiech na Twojej twarzy.  Stawiam na zdrowie fizyczne i psychiczne, pozytywne emocje i łączenie różnych technik treningowych. Biorę z nich to, co najlepsze. Stawiam na balans między energią pobudzającą do życia, a ukojeniem i relaksem potrzebnym każdemu z nas. Sama od wielu lat doświadczam jak dobroczynnie ruch wpływa na moje zdrowie fizyczne i psychiczne i pragnę także Tobie pomóc poczuć się lepiej. 

    Lepsze jest nawet 5 minut niż nic i stąd pomysł na ten projekt i serię krótkich treningów, które możesz wykonywać codziennie bez względu na wiek i poziom zaawansowania.

    Opinie uczestników moich treningów

    Dostępne pakiety

    PAKIET BRĄZOWY

    69 zł

    • 5 video treningów
      (1-5 z tabeli)




    Dostęp na zawsze

    PAKIET SREBRNY

    125 zł

    • 10 video treningów
      (1-10 z tabeli)
    • BONUS:
      Pilates 15 min.


    Dostęp na zawsze

    PAKIET ZŁOTY

    190 zł

    • Aż 17 video treningów
      (1-17 z tabeli)
    • BONUS:
      Pilates 15 min.
      Pilates 50 min.

         Dostęp na zawsze

    Dostajesz wiadomość e-mail (na adres podany w czasie składania zamówienia), z linkami do pobrania  treningów w ramach wybranego pakietu.  Linki do wszystkich treningów otrzymasz max w ciągu 48h, ale w większości przypadków w ciągu 24h.

    Najczęściej zadawane pytania

    Czy muszę ćwiczyć o konkretnej godzinie?

    Super, jeśli będziesz ćwiczyć codziennie, ale to ty wybierasz godzinę odpowiednią dla siebie. Włączasz trening kiedy chcesz, kiedy możesz. i przenosisz się w świat ruchu i uśmiechu.

    Czy dam radę?

    Jak tylko jesteś osobą zdrową, bez przeciwskazań od lekarza, to świetnie sobie poradzisz. Stawiam na łatwe rozwiązania, które pomogą, są łatwe w wykonaniu i dadzą uśmiech. W prostocie tkwi siła. 

    Jak długo mam dostęp do ćwiczeń?

    Dostęp do ćwiczeń otrzymujesz na zawsze. Na maila dostajesz linki. Pobierasz treningi na swój komputer i już. To zajmie ci tylko chwilę i już możesz ćwiczyć kiedy tylko chcesz.

    Masz pytania?

    Chętnie odpowiem. 
    Napisz do mnie na : kontakt@estilostudio.pl


    Pomyśl o sobie

    Zadbaj o swoje zdrowie, ciało, samopoczucie. 


    Kliknij niżej lub wróć do góry strony i wybierz swój pakiet.

    .